دوربین مداربسته در ارومیه

دوربین مدار بسته


دوربین مدار بسته در ارومیه واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.
دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. همچنین دوربین های دارای دید در شب در دونوع مادون قرمر و دید در شب رنگی می باشد.
شرکت حفاظ دید گستر در زمینه دوربین مدار بسته در ارومیه که با سابقه بیش از ده سال آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی می باشد.
تیم ما به هیج وجه فراگیری آموزش رو فراموش نکرده و همیشه با پیشرفت تکنولوژی تونسته خودش رو با شرایط به روز کنه ، و در کنار تمام موفقیت های موجود بحث اعتماد مشتری و کارفرما برای ما از همه چیز مهمتر بوده است.
این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و نصب تجهیزات امنیتی که شامل دوربین مداربسته ، دزدگیر ، اعلام حریق ، کارت خوان و پنل های خورشیدی آماده ارائه خدمات در اسرع وقت می باشد. همشهریان محترم در قسمت نمونه کار می توانند پروژه های انجام شده توسط شرکت حفاظ دید گستر را که در این سالها انجام شده مشاهده نمایند. همچنین در پایان باید یادآور شد که شعار اصلی مجموعه ما در شرکت حفاظ دید گستر این است که فروش محصولات آغاز تعهدات ما به مشتریان می باشد که در این سالها همواره له تعهد خود پایبند بوده ایم. پس با آسایش کامل امنیت مجموعه خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و مناسبترین قیمت خدمات مجموعه ما را دریافت نمایید. با تشکر از حسن انتخاب شما

دوربین مدار بسته در ارومیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *