اینورتر سینوسی خالص 1000 وات 24 ولت

ابنورتر آفگرید 1000 وات ای پی سولار سری IP اینورتری برای تبدیل ولتاژ 12، 24 و 48 ولت DC به ولتاژ 220-230 ولت AC با فرکانس 50/60 هرتز با شکل موج سینوسی خالص است.

اینورتر سینوسی خالص 1000 وات 24 ولت یکی از بهترین نوع اینورتر های موجود در بازار میباشد که در پروژه های خورشیدی استفاده میشود، شرکت دید گستر ارومیه این محصول را با یکسال گارانتی به مشتریان عزیز عرضه مینماید.

اینورتر سینوسی خالص 1000 وات 24 ولت با خروجی 220 ولت راه حلی ایده آل برای خانه های ویلایی و باغی است که نیاز به منبع برق مطمئن دارند. این به گونه ای طراحی شده است که محافظت بالایی در برابر مشکلات اتصال ایجاد می کند. و آن را برای پنل های خورشیدی مناسب می کند. این نوع اینورتر می تواند تا 1000 وات برق را از یک پنل خورشیدی تامین می کند. و اطمینان حاصل کند که خانه یا باغ شما انرژی لازم را برای کار بدون وقفه تمام لوازم خود دارد. علاوه بر این، همچنین می‌تواند از خود در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت کند، و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند مطمئن شوند خانه‌هایشان از هر گونه مشکل احتمالی مرتبط با برق در امان است.

این اینورتر با ویژگی های پیشرفته خود، حداکثر کارایی و ایمنی را هنگام استفاده با پنل های خورشیدی تضمین می کند. همچنین به گونه ای طراحی می شود که بادوام و قابل اعتماد باشد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که خانه ویلایی یا باغ شما منبع برق ثابتی خواهد داشت.

اینورتر 1000 وات با خروجی موج سینوسی و برق 220 ولت یکی از بهترین گزینه ها برای تامین انرژی ویلاها، خانه های باغ و دیگر خانه های بزرگتر است. قدرت قابل اعتماد و کارآمد را با محافظت بالا در برابر خرابی اتصال فراهم می کند. علاوه بر این، برای نصب پنل های خورشیدی مناسب است. و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه های انرژی و دوستدار محیط زیست هستند. گزینه ای عالی است. این اینورتر با طراحی قوی و قطعات باکیفیت خود، راه حلی بادوام ارائه می دهد. که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه در قبوض انرژی در طولانی مدت کمک کند.

لطفا قبل از واریز وجه، از قیمت و  موجودی اطمینان حاصل فرمایید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر سینوسی خالص 1000 وات 24 ولت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر سینوسی خالص 1000 وات 24 ولت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *